دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پیشگویی سرنوشت زمین!حتمابخوانید

پیشگویی سرنوشت زمین!حتمابخوانید

هند تا سال ۲۰۲۲ تبدیل به پرجمعیت ترین کشور جهان خواهد شد. چین در این سال به جایگاه دوم سقوط خواهد کرد.


موانع ارتباط کلامی و تفاوت زبان به طور کامل از بین خواهد رفت و تکنولوژی‌های جدید بلافاصله صحبتهای فرد گوینده را،به زبان فرد شنونده ترجمه می کنند. در نتیجه می توانید با هر کس در هر کجای جهان که دوست دارید بدون ترس از نفهمیدن زبان یکدیگر به گفتگو بپردازید.


پسورد ها به طور کامل منسوخ می‌شوند‌‌. فناوری تشخیص چهره، تشخیص صدا ،اسکن چشم و حتی ضربان قلب به طور کامل جایگزین پسوردها و رمز های عبور فعلی می‌شوند.


تا سال ۲۰۲۹ بیشتر از ۵ میلیارد نفر در سراسر جهان به شبکه جهانی اینترنت دسترسی خواهند داشت. این عدد برابر با جمعیت جهان در سال ۱۹۸۷ میلادی است.


تا سال ۲۰۲۱ اولین هتل فضایی درهایش را به روی میهمانان باز می‌کند. با این حال برای سفر ۱۲ روزه در فضا و اقامت در این هتل باید حدود ۱۰ میلیون دلار هزینه کنید.


در سال ۲۰۲۵ جمعیت جهان به بیش از ۸ میلیارد نفر می‌رسد به نظر می‌رسد که روز به روز باید منتظر کوچک تر شدن آپارتمان ها و افزایش ترافیک در شهرها باشیم.


تا سال ۲۰۲۸ زندگی در ونیز ایتالیا غیرممکن می‌شود.تا آن سال سطح آب در این شهر چنان بالا می‌آید که ساکنان این شهر باید خانه‌های خود را ترک نمایند.خوب اگر تاکنون موفق به دیدن این شهر نشده اید بهتر است که عجله کنید!


تا سال ۲۰۳۰ به خاطر افزایش دمای زمین، کوه های یخی موجود در قطب شمال به شدت کاهش می یابند و حتی تمام یخ های اقیانوس منجمد شمالی در طول تابستان آب می‌شود. تا سال۲۰۳۷ ممکن است که از یخ های این اقیانوس اثری نماند.


تمام کتاب های که تا به حال نوشته شده است، به صورت دیجیتالی تبدیل می شوند. راحت می شودمگر نه؟به عبارت دیگر برای حمله همه این کتاب ها نیاز به ۴۰۰ ترابایت حافظه خواهید داشت.


تا سال ۲۰۴۵ تعداد افراد بالای ۶۰ سال از نوجوان و افراد جوان پیشی می‌گیرد، که این پدیده برای اولین بار در تاریخ اتفاق خواهد افتاد و به خاطر کمبود نیروی کار مشکلات زیادی برای مشاغل ایجاد خواهد کرد. البته تا آن زمان احتمالاً ربات ها آن چنان پیشرفت می کنند که می توانند بسیاری از کارها را به جای انسان‌ها انجام دهند.


نه تنها ماشین ها بلکه خانه ها نیز به طور کامل هوشمند می‌شوند و بسیاری از وسایل خانه ها به یکدیگر مرتبط و هماهنگ می شود. به طور مثال دمای خانه به طور خودکار در زمانهای گوناگون بسته به شرایط تنظیم می شود.


سنسور های کوچکی در سراسر بدن شما قرار می‌گیرد و به لطف آنها دکتر ها می توانند علائم حیاتی شما را هروقت که بخواهند، چک بکنند.همچنین ایمپلنت هایی برای ستون فقرات و درمان نخاع ارائه می‌شود که قادر به درمان فلجی خواهند بود.

چیپست هایی در درون مغز قرار می‌گیرد که حتی وقتی که در خواب هستید، قادر به دریافت اطلاعات هستند. به علاوه اگر می خواهید کاهش وزن داشته باشید،چیپست هایی در درون معده قرار می‌گیرد که می‌تواند رژیم غذایی شما را کنترل کند. اینها تنها گوشه ای از دستاوردهای پزشکی تا پایان قرن ۲۱ خواهد بود.


تونل هایی در زیر اقیانوس ها ساخته خواهد شد که به کمک قطارهای شناور مغناطیسی سرعت انتقال را به ۶۵۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسانند. با این قطارها قادر خواهید بود فاصله آمریکا تا اروپا را در کمتر از یک ساعت طی کنید!


بسیاری از مکان ها برای میزبانی بازی‌های المپیک زمستانی به خاطر نباریدن برف،غیرقابل استفاده می‌شوند.به همین خاطر بسیاری از این بازی ها در داخل سالن های مخصوص برگزار می شود.


بسیاری از زبان‌های زنده دنیا از بین می‌روند و تعداد آنها از ۷۰۰۰ زبان کنونی به کمتر از نصف این عدد می رسد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده